قوانین و مقررات

برای خرید از سایت فروشگاه اینترنتی رییل بیوتی ، تمامی مشتریان ملزم به رعایت قوانین زیر هستند:

قوانین عمومی :
ورود کاربران به وب سایت  رییل بیوتی ، استفاده از پروفایل شخصی، پروموشن ها (طرح های تشویقی) و سایر خدماتی که از سوی این مجموعه ارائه می گردد به معنای آگاهی و پذیرش کلیه شرایط و قوانین سایت و نحوه استفاده از این خدمات است.
توجه داشته باشید که ثبت سفارش در سایت رییل بیوتی نیز به معنی پذیرفتن کامل شرایط و قوانین از سوی کاربر است.


قوانین ثبت و پردازش سفارشات :
کاربر یا مشتری کسی است که از خدمات وب سایت و فروشگاه اینترنتی رییل بیوتی استفاده می کند.


مشتری یا کاربر موظف است تا اطلاعات خود را در هنگام ثبت نام و خرید از سایت به صورت صحیح وارد نماید. در غیر اینصورت مجموعه رییل بیوتی در خصوص بروز مشکلات احتمالی، مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت.

 
ورود به حساب کاربری و ثبت سفارش ملزم ثبت نام در رییل بیوتی میباشد.


ثبت نام و ورود در سایت رییل بیوتی از طریق پیامک یکبار مصرف انجام میشود لذا کاربر باید در حفظ حریم شخصی خود کوشا باشد و در صورت بروز مشکل از این بابت، فروشگاه اینترنتی رییل بیوتی مسئولیتی بر عهده نمیگیرد.


در صورتی که پس از ثبت سفارش توسط مشتری، محصول مورد نظر به هر دلیل موجودی نداشت، حق کنسل کردن سفارش توسط مجموعه رییل بیوتی محفوظ است و وجه واریزی نیز تا حداکثر 72 ساعت کاری به حساب ایشان بازگردانده می شود.


در صورت بروز هرگونه مشکل در هنگام پرداخت اینترنتی و یا کسر شدن از موجودی حساب مشتری، مبلغ کسر شده حداکثر تا 72 ساعت کاری به حساب ایشان بازگردانده می شود و یا به انتخاب مشتری به اعتبار حساب او افزوده می شود.


ممکن است که رنگ یا اندازه واقعی محصولات دقیقا با تصویر موجود در سایت مطابقت نداشته باشد. از این رو پیش از ثبت سفارش می توانید جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در ساعات کاری با پشتیبانی وبسایت یا از طریق کانال های ما در فضای مجازی با مشاوران ما در مجموعه فروشگاه ریل بیوتی در ارتباط باشید.

پشتیبانی ما در تلگرام

پشتیبانی ما در واتساپ

صفحه ما در اینستاگرام
زمان تحویل کالا :
زمان تحویل سفارشات بسته به موقعیت جغرافیایی هر شهر، بین 2 تا 7 روز کاری متغیر است.

ارسال کالا :

ممکن است ارسال بعضی از محصولات سفارش داده شده طبق قوانین اداره پست ایران انجام نگردد. به همین دلیل مجموعه رییل بیوتی این حق را دارد در صورت بروز مشکلات احتمالی درهنگام ارسال، محصول مورد نظر را توسط دیگر شرکت های پستی ارسال نماید و هزینه ارسال نیز بر عهده مشتری است. در صورت بروز مشکل ارسال و رفع نشدن آن حق کنسل کردن سفارش توسط مجموعه رییل بیوتی محفوظ است و وجه واریزی نیز تا حداکثر 72 ساعت کاری به حساب ایشان بازگردانده می شود.